13 oktobris 2009

Ansis Egle kāpj KukuMeku lauciņā ne pa jokam



www.ansisegle.lv - tā ir krāsaina, smuka, ar daudziem video - lapa.
Viss ir super, daudz info, labi pasniegts, tas - kas pasniedz - arī ir OK, tikai viena lieta,...

.. jau sen esmu pamanījis, ka Ansis ar dažiem, pat vairākiem ierakstiem, reāli mīda manu lauciņu! Kādu? Nu tas ir - par ēšanas lietām, par to cenām utt...

Rekur Ansis raksta par ķirbju putru, ok, tur ir vairāk par to, kā gatavot, bet vienalga, šis ir mans trumpis, un kaut arī Ansim tas sanāk labi, man tas nepatīk, sajūta, ka viņš atņem man lasītāju desmitus, iespējams pat, ka simtus!

Arī par ostas skatiem, Ansis nenoturas un informē par ēdienu! Nemaz nerunāsim par viņa auzu putru un brokastīm pilsētā.

Ok, vienīgais, par ko es neapvainotos ir - tas, ka viņš daudz ko sarakstīja par sīpoliem, tas nu galīgi nav mans stils un.. nu lai jau tiek. Un par meta kafe, vispār, man liekas, tas bij reklāmraksts un tā kā es esmu pilnīgi neatkarīgs kukumeku, tad reklāmu raksti mani neinteresē un es ar to nenodarbojos.

Bet nu, Ansis, lai darās, lai ir spēks viņam, bet ceru, ka vairs nelīdīs manā lauciņā, ok! Jo ēdiens man ir svarīga lieta un našķi un bulciņas un pusdienas, takā - oficiāli - Ansi - padomā pirms raksti par ēdienu utt, ok? Es tā pa draugam !

4 komentāri:

Ansis Egle teica...

no intent to harm anybody. Bet ēdiens arī man svarīgs un turpināšu par to rakstīt, iespējams pat vairāk un labāk kā līdz šim. Bet - Tu jau vari paņemt citā rakursā nekā es un neviens nebūs abižots :)

Andris teica...

ēdiens ir svarīgs. Bez ēdiena ilgi neizdzīvot. Tāpat nevajadzētu aizmirst par ūdeni bez burbulīšiem!

Aizdevums teica...

Ļoti labi uzrakstīt, man piesaistīja

Disleagency teica...

Paldies par šo rakstu